Jesteś w dziale: Strona Główna / Zamówienia Publiczne /
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pt. „Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Mały Klincz – Kościerzyna”.
Powrót

Zamówienia publiczne


Kopiuj link do zamówienia
Próg: do progów unijnych
Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 2017-07-17
Nazwa Zamawiającego:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Wydział Zamówień Publicznych
ul. Mostowa 11A
80-778 Gdańsk

Numer zamówienia: 19/DZP/2017/PN/WPI
Rodzaj zamówienia: Usługi
Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Mały Klincz – Kościerzyna”. Dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę i rozbudowę drogi wojewódzkiej klasy G na odcinku ok 2,6 km, na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2201G wraz z tym skrzyżowaniem do granicy m. Kościerzyna.

Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:

1. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, w tym: wniosek wraz z materiałami do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (KIP),

2. Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (fakultatywnie).

3. Uzyskanie decyzji na odstępstwa na czynności zakazane odnośnie chronionych gatunków roślin, zwierząt lub grzybów (fakultatywnie).

4. Mapa do celów projektowych.

5. Dokumentacja geotechniczna.

6. Inwentaryzacja stanu istniejącego.

7. Analiza i prognoza ruchu wraz z oceną BRD.

8. Uzyskanie pozwolenia/eń wodnoprawnego/ych.

9. Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych (fakultatywnie).

10. Projekt budowlany wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi.

11.  Opracowanie wniosku wraz z materiałami w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID).

12.  Projekt wykonawczy wraz z:

•      specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych (STWiORB),

•      przedmiarem robót wraz z wykazami robót

•      projektem stałej organizacji ruchu.

13.  Kosztorys ofertowy.

14.  Kosztorys inwestorski.

15.  W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca (biuro projektowe) powinien uwzględnić konieczność przeprowadzenia rozpoznania saperskiego.

16.  Opracowanie odpowiedzi na pytania i wynikających z nich zmian projektu w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót objętych tym projektem.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia 2017-11-30
Tryb postępowania (rodzaj procedury): Przetarg nieograniczony
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 900,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy dziewięćset 00/100).
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie a) Cena oferty brutto – 60 %, b) Okres rękojmi – 20 %, c) Doświadczenie Projektanta branży drogowej – 20 %.
Miejsce składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11 A, 80-778 Gdańsk, sekretariat.

Termin składania ofert: 2017-07-26 11:00
Ogłoszenie o zamówieniu: dsc zobacz treść [17.07.2017]
Osoba upoważniona do kontaktów:

- do spraw merytorycznych: Krzysztof Prymaka - Naczelnik Wydziału Przygotowania Inwestycji, tel. 58 32 64 944

- do spraw proceduralnych: Artur Gaicki –  p.o. Kierownika Działu Zamówień Publicznych, tel. 058 32 64 960

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Zobacz treść dsc SIWZ [17.07.2017]
dsc Formularze wersja edytowalna [17.07.2017]
dsc Rozdział IV SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia [17.07.2017]
dsc Załącznik nr 1 do Rozdziału IV SIWZ [17.07.2017]
dsc Rozdział V SIWZ - Wzór umowy [17.07.2017]
Miejsce pobrania:

Siedziba Zamawiającego, strona internetowa Zamawiającego.

Cena: SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
Inne
dsc Informacja z otwarcia ofert [26.07.2017]
Informacja o udzieleniu zamówienia
dsc Wynik postępowania – unieważnienie [20.10.2017]
Informacje o unieważnieniu postępowania
dsc Informacja o unieważnieniu postępowania [21.08.2017]
Podmiot udostępniający informację: ZDW-WZP
Osoba która dodała informację: Daniel Rynkiewicz Data wytworzenia informacji: 2017-07-17 14:27
Osoba, która odpowiada za treść: Daniel Rynkiewicz Data udostępnienia informacji: 2017-07-17 14:27
Liczba odsłon 976
Rejestr zmian
Powrót